poniedziałek 2 marca 2015
Jesteś 3388809
odwiedzającym
mięśnie łydek mięśnie ud mięśnie brzucha mięśnie klatki piersiowej mięśnie pleców mięśnie barków mięśnie ramienia mięśnie tricepsa mięśnie bicepsa

klatka + triceps
dzień wolny
barki + biceps
dzień wolny
plecy + nogi
dzień wolny
dzień wolny
  • OLIMP CLA
  • OLIMP CREATINE MC
  • OLIMP THERMO SPEED
  • OLIMP L-KARNITYNA
  • OLIMP HMB 400 CAPS
  • OLIMP BCAA 300 MC
  • OLIMP KRE-ALKALYN
  • OLIMP BATON MATRIX
  • OLIMP L-GLUTAMINA MC
  • OLIMP MASSACRA
  • Kulturystyka - wszystko o treningu > Trening na rzeźbę ciała
    Nasze propozycje:
    Trening poprawiający rzeźbę mięśni

    DZIEŃ 1Mięśnie klatki piersiowej1) Wyciskanie sztangielek leżąc na ławce poziomej 3-4 s.- 10-12 2) Rozpiętki ze sztangielkami leżąc na ławce poziomej 4 s.- 12-15 3) Butterfly 4 s.- 12-15Mięśnie dwugłowe ramion1) Uginanie ramion ze sztangielkami stojąc 3 s.- 10-12 2) Uginanie ramion ze sztangielkami na modlitewniku 3 s.- 12-15 3) Uginanie ramion ze sztangielką w opadzie tułowia 2 s.- 12-15 Mięśnie brzucha1) ...Trening brzucha - Aerobiczna szóstka Weidera

    Aeroibiczna szóstka Weidera - jest ćwiczeniem na mięśnie brzucha polegającym na spalaniu tkanki tłuszczowej i wzmacnianiu wszystkich mięsni brzucha. Jest to jedno z najlepszych jak nie najlepsze ćwiczenie właśnie na mięśnie brzucha. Ćwiczenia te powinno wykonywać się bez żadnej przerwy na rozluźnienie mięśni. Zaletą ćwiczenia jest szybkość i skuteczność działania. Ilość serii jak i powtórzeń serii zmienia się w miarę ...


    © StarCo