niedziela 26 kwietnia 2015
Jesteś 3435075
odwiedzającym
mięśnie łydek mięśnie ud mięśnie brzucha mięśnie klatki piersiowej mięśnie pleców mięśnie barków mięśnie ramienia mięśnie tricepsa mięśnie bicepsa

klatka + triceps
dzień wolny
barki + biceps
dzień wolny
plecy + nogi
dzień wolny
dzień wolny
  • OLIMP CLA
  • OLIMP CREATINE MC
  • OLIMP THERMO SPEED
  • OLIMP L-KARNITYNA
  • OLIMP HMB 400 CAPS
  • OLIMP BCAA 300 MC
  • OLIMP KRE-ALKALYN
  • OLIMP BATON MATRIX
  • OLIMP L-GLUTAMINA MC
  • OLIMP MASSACRA
  • Kulturystyka - wszystko o treningu > Trening na rzeźbę ciała
    Nasze propozycje:
    Trening na gęstość mięśnia

    Przedstawiony plan terningowy ma za zadanie zbudowanie gęstych i proporcjonalnych mięśni. Co za tym idzie wpływa on efektywnie na wygład naszej sylwetki powodując, iż mięśnie stają się wyraźnie zarysowane. Warto podkreślić, że ta forma treningu wymaga ciężkiej i systematycznej pracy, a efekty są widziane dopiero po ukończeniu kilku cykli treningowych. Dodatkowym czynnikiem wpływającym na szybszy rozwój gęstości mięśni jest zrównoważona ...Program ćwiczeń na rzeźbę klatki piersiowej

    Ćwiczenie 1Pompki na stojąco - stajemy naprzeciwko ściany, opieramy się wyprostowanymi rękoma o ścianę, ręce zwrócone do wewnątrz, nogi złączone razem, proste, metr od ściany, wykonujemy serię 20 pompek. Ćwiczenie 22. Pompki - wykonujemy serię 5 do 10 pompek, całe ciało mamy wyprostowane przy wykonywaniu tego ćwiczenia. Ćwiczenie 3 3. Ćwiczenie z ciężarkiem - kładziemy się na plecach, uginamy nogi, rozkładamy wyprostowane ...


    © StarCo