czwartek 23 października 2014
Jesteś 3275083
odwiedzającym
mięśnie łydek mięśnie ud mięśnie brzucha mięśnie klatki piersiowej mięśnie pleców mięśnie barków mięśnie ramienia mięśnie tricepsa mięśnie bicepsa

klatka + triceps
dzień wolny
barki + biceps
dzień wolny
plecy + nogi
dzień wolny
dzień wolny
  • OLIMP CLA
  • OLIMP CREATINE MC
  • OLIMP THERMO SPEED
  • OLIMP L-KARNITYNA
  • OLIMP HMB 400 CAPS
  • OLIMP BCAA 300 MC
  • OLIMP KRE-ALKALYN
  • OLIMP BATON MATRIX
  • OLIMP L-GLUTAMINA MC
  • OLIMP MASSACRA
  • Kulturystyka - wszystko o treningu > Trening na rzeźbę ciała
    Nasze propozycje:
    Przedstawienie treningu na rzeźbę

    Podczas treningu na rzeźbę należy wykonywać większa liczba treningów (nawet do 6 tygodniowo). Każdą grupę mięśniową trenujemy nawet 2 razy w tygodniu. Treningi powinny być krótkie, ale bardzo intensywne. Przerwy pomiędzy seriami zmniejszamy do 60-30 sekund, z dużą różnorodnością ćwiczeń. Duży nacisk należy położyć na ćwiczenia izolowane, jak np. rozpiętki w leżeniu, krzyżowanie linek wyciągów, ćwiczenia na maszynach treningowych. ...Trening na gęstość mięśnia

    Przedstawiony plan terningowy ma za zadanie zbudowanie gęstych i proporcjonalnych mięśni. Co za tym idzie wpływa on efektywnie na wygład naszej sylwetki powodując, iż mięśnie stają się wyraźnie zarysowane. Warto podkreślić, że ta forma treningu wymaga ciężkiej i systematycznej pracy, a efekty są widziane dopiero po ukończeniu kilku cykli treningowych. Dodatkowym czynnikiem wpływającym na szybszy rozwój gęstości mięśni jest zrównoważona ...


    © StarCo